Tema: Re: važiavimas žiedais ?
Autorius: booraz
Data: 2009-11-06 14:44:06
tai aisku butum kalta, jei is desines nepraleidi.

Savo daugiabucio kieme jau tris metus vazineju, pries kelias dienas buvo
situacija pirma karta, kurioje nesilaikantis is desines taisykles mano
vietoje butu atsitrenkes, bet kadangi visada vaziuodamas tuo kiemu paziuriu
i desine, tai pavyko to isvengti, nes anas vairuotojas, kaip supratau zinojo
ta taisykle ir drasiai vaziavo sau kur reikejo.

Dar viena situacija pas tevu prie namu, visame gyvenamajame rajone galioja
taisykle is desines, bet daugelis mano kad asfaltuotas kelias turi pirmenybe
pries neasfaltuota kelia :(, oj kiek kartu buvo galima ir dabar dar galima
ten masina pakrikstyti. O dar mosikuoja rankomis ir pypsina, kodel as
islendu is "salutinio".