Tema: Re: Taksi apipisinejimai
Autorius: svyt
Data: 2009-10-11 13:11:28
ne jie daugiausiai sutarciu turi, daug viesbuciu dabar aptarnauja merselita,
ir martono vienintele firma kur direktoriaus nurodymu valdiskom masinom
montuojamos turbinos, kitur ta daro patys vairuotojai patyliukais, be vadovu
zinios. Kazkuri firma tyri tiek sutarciu kad vairuotojai verkia jog neturi
kur popieriu kisti- turi surinke i prieki bent kelis planus. Martono tik
pliusas kad ko gero vienintele kur vairuotojai kasdien plauna masinas ir
jiems realiai neleidzia rukyti masinoj (ikliuvus vairuotojas moka bauda
200lt).

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
kodel martonui bus px? todel kad jie daugesei sutarciu su normaleis
klientais turi arkaip? ;)

"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
> uztenka paskambint taksi imones vadovui, pvz kokiam ekipaze, taksodrome ar
> aimagrej tas taksistas kita diena nebedirbs. Daugelyje kitu imoniu irgi
> gerai zmogelis gaus per kaulus (Aisku kokio martono dirikui bus px) tas
> efektyviau, baudos juokingos, irodymu rast irgi sunku jei apgavo nedaug. .
>
> --
> vyt/ /e 36 318 tds caravan.
>

> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message

>>> Vilnius