Tema: Re: Taksi apipisinejimai
Autorius: Korke
Data: 2009-10-06 12:36:07
vat man irgi idomu butu kazkur pasiskaityti apie ta "prastovu tarifa"
naudojama taksometruose. Na suprantu, jei kamstis, stovi ten keliolka
minuciu, realiai nenuvaziuoji gi daug, kazkokios sanaudos vyksta vistiek,
bet vat kokios ? Todel tokiems googlemaps entuzjastams kurie nori kokiam
senamiestyje piko metu pavaziuoti 2km uz 1.25Lt/km kaina+ isedimas, kai tai
trunka 20min ir tenak daznai ragus apsilauzyt.