Tema: Re: Taksi apipisinejimai
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-10-06 13:05:14
nu manes neitiko taksisto pasakymas, kad cia tie 40ct.
'ikrito', nes "ir prie anos sankryzos gi buvom sustoje,
o iskaiciuoja tai ne iskart" (taksisto zodziai).

Nesu zinovas situ dalyku, tai tik pasirode juokingai
nesamoninga tokia sistema ir tiek.  Nors panasiau i
taksisto atmazus.

Tai kas butu, jei buciau sustojes islipti anksciau nei prie
tos sankryzos (kurioje ikrito 40ct per pora-trejeta sec.),
tipo nebutu ikritusi ta suma uz "prastovas prie sviesaforo"?
:)

Neatrodo labai itikinamai, bet kaip yra is tikro, nezinau.