Tema: Re: VW Caddy kuro nupylimas
Autorius: padugne
Data: 2009-09-23 21:52:49
On Wed, 23 Sep 2009 15:49:34 +0300, svyt wrote:

> ir ten ir ten dideli. Bet mechaninai siurbliai mirkdavo dizelyje, ten
> buvo visas mechanizmas tepamas kuru, o cia elektro varikliukas
> sukeliantis slegi ir voztuveliai kuriuos atidaro nebe konkretus slegis
> konkreciu dydziu, o elektro voztuvas, ir padilus purkstukams ar nezymiai
> pasikeitus slegiui del siurblio pasidevejimo, ju atsidarymo laikas
> nepakinta. Nz, manes neitikinsi kad mechaniniam siurbliui px kuro kokybe
> o comonreilas bijo visko. Manau abiem reik gero kuro, ir svarbiausia kad

Komonreile gyvena iki 2000bar, ja beje dazniausiai suka ne elektra o 
variklis. Mechaniskai.
Kai pirmieji TDI (198x pabaiga) turejo gal kokius 300bar. O senesni 
dyzeliai isvis gal koki 100bar. Yra nedidelis skirtumas, ane?

> nebutu abrazyviu daleliu kure, o kad cr gaus pora liru benzo sumaisyto
> su kuru, sistemai neturetu but peilis. Cia daugiau lemia tai kad senu

Matyt kad yra.

-- 
Kittehs u must haz prioriteez! 
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? 
U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.