Tema: Re: Q: VW Caddy kuro nupylimas
Autorius: svyt
Data: 2009-09-23 15:42:13
kazkada ir 89 metu masina buvo nauja ir kuras nevarvejo. Bet kuri masina po
10-20 metus bus nebe nauja ir su nesandaria kuro sistema. Kadangi budavo
daug sudegusiu dizeliniu masinu, kuriu vairuotojai pildavo benza i dizeli,
ta daryti uzdraude. jei dabar gamintu koki pirma dizelini golfa, tas butu
irasyta i vartotojo taisykles.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.