Tema: Re: Pigus vs brangesni akumuliatoriai
Autorius: ventiliatorius
Data: 1970-01-01 00:00:00
E, krovikai, karantinas ir darbas is namu reiskia 2 masinos
 issikrovusias. Kas nors bandet tuos stebuklus nuo saules,
 palaikymui?

https://www.ebay.com/itm/Solar-Panel-20W-12V-Trickle-Charge-Batter
y-Charger-Kit-Maintainer-Marine-Boat-/193850737149?_trksid=p234962
4.m46890.l49292

--
-

----Android NewsGroup Reader----