Tema: Re: Pigus vs brangesni akumuliatoriai
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-03-03 20:54:39
o tai iš kur tam BCM'ui žinot akumo būklę šitaip? Išimi akumą su 12.1V,
atneši su 12.6V.....ir iš kur jam žinot kiek Ah reikia tam skirtumui
pakelt? Ir apskritai IBS'as mašinoj nemiega, bene kas 40ms atsibudęs
pamatuoja įtampą srovę temperatūrą.

Jei jau taip grubiai, aišku yra ir daugiau niuansų turbūt - bet vienas
trabis dyzelini kuris nesusigaudo koks akumas įdėtas, jame akumui 12
metai ir viskas OK. Kitas benzininis, pas jį ale susigaudo - penki
metai, akumas žiemą jau vos vos.

Kas link laptopų, ten su tuo ličiu apskritai labai daug niuansų ir vien
BCM jų negelbės.