Tema: Re: Pigus vs brangesni akumuliatoriai
Autorius: Lapinas
Data: 2021-03-03 17:46:07
Jei autokoncernas nesugeba pagamint BCM, kuris po pabudimo iš miego
nesuvokia įtampos ir srovės parametrų, tai nachuj tokį koncerną ir jo
automobilius.
Aš rimtai. Dainiushai, taigi pritari, kad ten ne raketų mokslas.

Va taip ir gaunasi Dell Lattitude, MS Surface ir HP Elite išsipūtusiais
akumais, nors niekas netrukdo kontroliuoti įkrovimą, stabdyt jį, daryt
iškrovimą ir akumas tarnautų o ne pūstųsi.