Tema: Re: Pigus vs brangesni akumuliatoriai
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-03-03 22:07:35
na nareikia susipaprastint taip, gyvoj mašinoj turbūt daugiau niuansų 
nei CTEK'as ant lentynos padėtas. Ir apskritai kam tą talpą pastoviai 
skaičiuot, jei ją galima tiesiog žinot? Plius reikia infos energy 
managemento strategijai su visokiais ten start-stop'ais, komforto įranga 
ir kitais velniais.

Dėl lenovo ir IBM, tai nžn, kiek yra ūky Lenovo laptopų pradedant L540 - 
visų akumai dar gyvi ir laiko normlaiai. Net žaislinio e31-70. Abejoju 
ar ten problema su BMS'ais, greičiau pačios batareikės peroptimizuotos.

On 3/3/2021 9:47 PM, Lapinas wrote:
> Jokinga.
> 
> O kaip jobanas Ctekas žino kaip akumą kraut kai jam atneši?
> 
> Ble, nėr ten raketų mokslo: krauni žinoma srove, matuoji įtampą ir 
> labasrytas, matai priklausomybę, ir net gali išskaičiuoti talpą.
> Ir pagal tai parinkti krovimą.
> 
> Realiai šita vieta palikta pinigams melžt. Dar turiu IBM ir Lenovo su 
> gyvais akumais, kol kontrolerių logika buvo skirta ne nužudyt akumams.
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:s1om1f$1ft$1@news.omnitel.net...
>> o tai iš kur tam BCM'ui žinot akumo būklę šitaip? Išimi akumą su 
>> 12.1V, atneši su 12.6V.....ir iš kur jam žinot kiek Ah reikia tam 
>> skirtumui pakelt? Ir apskritai IBS'as mašinoj nemiega, bene kas 40ms 
>> atsibudęs pamatuoja įtampą srovę temperatūrą.
>>
>> Jei jau taip grubiai, aišku yra ir daugiau niuansų turbūt - bet vienas 
>> trabis dyzelini kuris nesusigaudo koks akumas įdėtas, jame akumui 12 
>> metai ir viskas OK. Kitas benzininis, pas jį ale susigaudo - penki 
>> metai, akumas žiemą jau vos vos.
>>
>> Kas link laptopų, ten su tuo ličiu apskritai labai daug niuansų ir 
>> vien BCM jų negelbės.
>>
>> On 3/3/2021 7:46 PM, Lapinas wrote:
>>> Jei autokoncernas nesugeba pagamint BCM, kuris po pabudimo iš miego 
>>> nesuvokia įtampos ir srovės parametrų, tai nachuj tokį koncerną ir jo 
>>> automobilius.
>>> Aš rimtai. Dainiushai, taigi pritari, kad ten ne raketų mokslas.
>>>
>>> Va taip ir gaunasi Dell Lattitude, MS Surface ir HP Elite 
>>> išsipūtusiais akumais, nors niekas netrukdo kontroliuoti įkrovimą, 
>>> stabdyt jį, daryt iškrovimą ir akumas tarnautų o ne pūstųsi.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:s1ohaf$r9c$1@news.omnitel.net...
>>>> nedraudžia. bet taip daryt nereikia
>>>>
>>>>
>>>> On 3/3/2021 7:28 PM, Signalizacija wrote:
>>>>> Kuris ten puktas draudzia kraut išėmus a?
>>>>>
>>>>> On 2021-03-03 16:57, Tomas wrote:
>>>>>> On 2021-03-03 15:16, foonia wrote:
>>>>>>> Tomas <t@t.lt> Wrote in message:r
>>>>>>>> On 2021-03-03 15:04, foonia wrote:> Dainiushas 
>>>>>>>> <skirdain@gmail.com> Wrote in message:r>> pas man bagažinėj 
>>>>>>>> varta. 2009.09 gamybos. nepatikėsi, veikia.On 2021-03-03 08:45, 
>>>>>>>> Signalizacija wrote:> > Italai gamina> > On 2021-03-03 08:39, 
>>>>>>>> tranzoo wrote:>> o tai ka pirkt? ar prancuzai akumuliatorius 
>>>>>>>> gamina?>>>> On 3/3/2021 07:33, Signalizacija wrote:>>> Prie 
>>>>>>>> brangių bet ne akumuliatorių>>>>>> On 2021-03-03 06:39, news 
>>>>>>>> reader wrote:>>>> Varta bosch tai cia prie kuriu?>>>>>>>> 
>>>>>>>> Resolut <rustisTRINTI@gmail.com> wrote:>>>>> 
>>>>>>>> https://youtu.be/-jgP5yVtq8s>>>>>>>>>>>>>>>>> > O pas mane 
>>>>>>>> 2015m. OEM Varta prie -20 siemet jau rode ozius, du>   kart teko 
>>>>>>>> neuzkurus lupt ir krauti. Bbz gal start stop iskankinta>   arba 
>>>>>>>> per mazai mieste per 8 km i viena puse pasikrauna.n kartų buvo 
>>>>>>>> aiškinta, kad iš šiuolaikinių mašinų negalima lupt akumų krovimui.
>>>>>>>
>>>>>>> Tipo su evakuatorium iskarto vezti pas aCtova?
>>>>>>
>>>>>> Krauti neišėmus ir neatjungus nuo mašinos.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>