Tema: Re: Kas nusimano apie dviračius?
Autorius: gopenzo
Data: 2020-09-02 12:18:05
pasimatavau su kartonke tuos seat bones, gaunasi ~15cm, tai dar +2cm
reikia ir gaunasi apie 17cm. čia kažkoks kosmosas žiūrint į tutorialus
youtube, kur pas žmonės gaunasi 10-11cm.

pas mane dabar sedynė 155cm. tai čia per maža? didelio diskomforto lyg
ir nejaučiu, bet gal galėtų būt ir geriau. pažiūrėjau, tai balnelių
pasirinkimas virš 155cm toks skurdokas. ir ar verta sukt galvą dėl tu
1.5 cm?