Tema: Re: Kas nusimano apie dviračius?
Autorius: Bronco
Data: 2020-08-20 02:11:15
On 2020-08-19 16:03, Lawrence Jamieson wrote:
> Visiškai ne rodiklis. Abu važinėjate jums netinkančiais rėmais ir tiek.
> Tau - na gal dar ant ribos M, bet su 166 tai 100% reikia mažesnio rėmo.

Tame ir dalykas, jog tai labai subjektyvu. Reali istorija. Žmonai buvo
nupirktas pagal jos ūgį (173 cm) dviratis. Dabar tingiu žiūrėt garaže
dydį, bet berods ten 17" ar 19" rėmas. Važinėjo juo kažkurį laiką kol
neatsisėdo ant mano 21" Giant Sedona DX. Psio, taip aš praradau savo
mėgiamą dviratį :]

Tada nupirkau sau Giant Sedona LX 23". Principe, tokio dydžio turėjau
iškart sau pirkt, bet kai pirkau pirmąjį, tiesiog nebuvo šio dydžio, bet
neesmė. Taigi, aš jau važinėjau mano ūgiui skirtu dviračiu, o žmona
formaliai ženklai per dideliu, jei tikėt išmatavimu lentelėmis, bet
važinėjo absoliučiai laiminga. Ir ne šiaip savaitgaliais į parką, o
kasdien po minimum 30 km...

Po kelių metų taip pasisuko reikalai, jog nusprendėme įsigyti dar vieną
dviračių komplektą kitoje gyvenamojoje vietoje. Aš, aišku, vėl pasiėmiau
XL (23") ir tada nuvažiavom į Scott firmelę pirkti dviračio žmonai.

Duoda jai dviratį pagal jos ūgį pravažiuot, o ji pabando ir sako "man
per mažas, nepatogu". Pardavėjas pasikaso pakaušį, duoda didesnį, gal
irgi apie 21". Ta pavažiuoja, pagalvoja, ir sako, jog nori dar didesnį
pabandyti. Pardavėjas jau nelabai supranta kas vyksta, bet duoda jai 23"
pavažiuot. Ji sėda, pavažiuoja, sako "vo, šitas kaip tik!". Ir laimingai
iki šiol juo važinėja. Tarp kitko, ten ne moteriškas rėmas...

Taigi, pakartosiu dar sykį - visos tos matavimų lentelės yra labai gerai
kaip orientyras, bet dar geriau yra pačiam pasibandyti praktiškai.