Tema: Re: Kas nusimano apie dviračius?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-08-21 19:13:15
On 21.08.20 15:52, Teisybes Dele wrote:

> tas "per didelis" anot jusu yra moteriskas remas, tai klyno dauzymas
> sunkiai imanomas

As siaip realiai turiu toki toki oversaiznta velika, nes man ji tiesiog
atidave (skirta zmogenui kuris uz mane visa galva aukstesnis). Tai galiu
papasakot is praktikos.

Net ir ax nuleidus sedyne beigi pastumus pirmyn beigi uzdejus maximaliai
trumpa stema vistiek jauciasi kad velikas oversaizintas. Ne todel kad
nepasiekiu, bet todel kad ir vairas tampa "nervingas" ir pedalai nevisai
ten kur reiktu. Na ir neelegantiskai nulipus gali kabanciais jobtelt per
skersini.