Tema: Re: Off: Auto prirukymas
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-03-07 21:46:20
Žmomnės, kas jums? Pora milisekundžių, ant automobilio elektros sistemos? :D

Citroenas kokia 20km nuvažiavo su 19V visas ten klaidom apsipylęs, net
ir akumas pusė metų jau kaip gyvas. O čia matai per pora milisekundžių.
Čia jei taip atsitiktų, tai ačiū sakyt reiktų, kad gedimas išlindo ne
naktį miške, o kažkur kur yra žmonių.