Tema: Re: Off: Auto prirukymas
Autorius: Sail
Data: 2020-03-06 07:51:11
Kiek esi gyvenime mates uztrumpintu akumu? As asmeniskai nei vieno.

Ir kodel turetu uzkuriamojo elektronika nupisti, jei akumas uztrumpintas?
Uztrupinti maitinima tai kaip tik geriausia elektronikos apsauga, nes:

jau prijugdamas laidus gautum tokia kibirksti, kad atsoktu noras ka nors
daryti toliau.
O jei prijungtum vis tik laidus, isruktu jie nafig.