Tema: Re: Off: Auto prirukymas
Autorius: android
Data: 2020-03-05 10:17:35
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com>
> Px manualai, man prasau i studija paaiskinima, kodel turetu mirti neuzkurto donoro elektronika.

Prasom:
Antros auto uzvedimo metu pasukus jos rakteli i grandine staigiai isijungia starteris, katras jama
~100A srove.
Donoro masinos el.grandine gauna apkrovos smugi, del ko gali islekt ne tik jautri elektronika, bet
ir grubus genero diodai, kurie lygina srove.

Todel arba tik birbindamas pakrauni donoro akoma ir tegu vedasi atsijunges nuo donoro, arba po
birbinimo atjungi SAVO akuma nuo SAVO masinos, bet palieki ji grandineje su issikrovusiu akumu ir
tada bandai uzvesti.