Tema: Re: biskeli kieme kliude
Autorius: hideo
Data: 2009-08-14 16:46:32
stulpas wrote:
> jeigu ten tikrai nieko  TIKRAI ISVIS NIEKO nera ,tai mentai gali ir neipist
> baudos matydami kad jokia zala nepadaryta
> ,man buvo panasiai  parkuodamasis kazkaip netycia atleidau sankaba ant pirmo
> begio ir  vos vos stuktelejau i kita masina, abiejoms masinom nieko ,kitos
> masinassavininkas pradejo rekt kad nulauziau bamperio auseles tipo jos
> nesiklijuoja  jam reikes pirkt nauja bamperi ir t.t,sakau kvieciam mentus
> tas nx man tie mentai ir t.t ,sakau kad paskui manes gaudyt nereiktu
> iskvietem ,atvaziavo mentai ir sako kam cia kvietet juk jokiu nuostoliu
> [...]

man siek tiek atvirksciai buvo - prie sviesoforo uzsidegus zaliai kazkas
uzpakali stovejusiai blondynkei susivaideno, tai ji startavo sliurem ir
neuzilgo atsidure mano bufery. smugis buvo stiprokas, bet kadangi jau
buvau bepradedas vaziuot ir atelides stabdi tai tik ciuztelejau i pireki
pora metru :)
tai islipom, vizualiai atrodo nieko, nieks nelinke, neluze, net daznai
nenubraukti, tik numerio apsvietimo lempute skilus. mergicka stresuoja
verkia kazka apie lizingine masina, draudima, o man dar lektuvas uz 6
valandu - ai, sakau, vaziuok tu savais keliais. ir tik grizus namo
dasiprotejau buferi smarkiau pamaigyt - o tas visas sukiuzes nuo smugio,
kaip guminis - besi pirstu ir linksta :)