Tema: Re: biskeli kieme kliude
Autorius: BigM
Data: 2009-08-14 10:20:05
Nu kaip. Jei savininko toks liudijimas bus, tai dar neaišku kokią galią tai
turi, nes jis suinteresuotas asmuo. O va jei dar koks pašalietis liudininkas
būtų, tuomet jau tikrai ne kas.

Iš kitos pusės, kad ir išlipau, apžiūrėjau - rašau pasiaiškinime, kad
parkavimosi metu išlipau pažiūrėti ar užteks vietos prisiparkuoti.
Pastebėjus, kad neužteks, nuvažiavau į kitą vietą ir prisiparkavau.
Nubrauktų dažų netgi nepastebėjau.