Tema: Re: biskeli kieme kliude
Autorius: opapa
Data: 2009-08-14 10:02:11
butent, man nesenai ivaziavo i masina ir pabego, tai pildant protokola
policininkai sake rasyk kad matei kad kaip islipo, pasiziurejo ir nuvaziavo,
nes kitu atveju kaltininkas gali sakyti kad nepajauciau jokio smugio, muzika
garsiai grojo, nieko nemaciau ir t.t. kas savaime gaunasi nepabegimas...
nors mano atveju tai sulauze buferi ir isdauze lempa, o tai jau tikrai
pajausi :)