Tema: Re: biskeli kieme kliude
Autorius: Ozas
Data: 2009-08-14 08:26:51
nu blia. tai aishku kad pasishalinimas ish ivykio vietos. dusint tokius
reikia.

va panashi situacija buvo man priesh pora metu... mergina nakti atbula
ikale. uzh sazhininguma buvo ish jos paimta simbolishkai 20 lt (auto anyway
sena buvo jau). butu pabegus - tikrai buchiau pasistenges pagal pilna
programa kad gautu (kaimynas mate visa veiksma).

--
Ozas

850 T5 '94
MB C 2.2 CDI '98