Tema: Re: Nusibaude...
Autorius: Audrius K
Data: 2019-09-11 17:10:27
Ignas <ignas@example.lt> wrote:
> tai sakai avarijose dazniausia mirtis del perkrovu

Nepatikėsi, bet tai sudaro didele mirčių dalį. Princese Diana žinai dėl ko
žuvo? Manai, jai mirtini buvo fiziniai sužalojimai, atsiradę Mechanics kai?

ir 2 is 3 keliuose
> zuvusiu yra smart vairuotojai

Mazalitrazkiu nemažai važinėja....

 teskesi i betonine siena?

Betonine siena yra artima priespriesiniam susidūrimui. O jų buna daug...

Audrius K.