Tema: Re: Nusibaude...
Autorius: Caponi
Data: 2019-09-09 15:48:58
Taip, aš turiu vieną draugą, kuris gilioj jaunystėj per durnumą važiavo
neužsisegęs, papuolė į avariją, kurios metu išskrido per langą.
"Atsipirko" keliais lūžusiais šonkauliais ir kažkokiu ten pradurtu
vidaus organu (medikai sulopė), bet sprendžiant iš mašinos likučių,
likęs viduje tikriausiai būtų neišgyvenęs. Nuo to laiko jis kategoriškai
nesisega diržo, policininkams irgi papasakoja tą istoriją ir pareiškia,
kad diržo niekada nesisegs, jei be baudos nepaleidžia - susimoka, bet
principų nekeičia.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC