Tema: Re: Nusibaude...
Autorius: Caponi
Data: 2019-09-09 19:06:46
Yra dalykai, kuriuos aš galiu pakeist, ir yra tai, kas nuo manęs
nepriklauso. Vat aš norėčiau, kad pagautus girtus už vairo policija
sušaudytų vietoj, o kalbantiems už vairo telefonu kaip minimum nukirstų
rankas, bet kadangi tai ne mano įtakoje, tai labai tikiuosi, kad tokie
debilai su mano kontakto su manim gatvėje neturės. Savo ruožtu
stengiuosi kaip tik sugebu netapt avarijos kaltininku, kad nereikėtų
turėt papildomų problemų dėl kažkieno požiūrio į save.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC