Tema: Re: Re:20 eur
Autorius: android
Data: 2019-07-28 09:26:45
nu pvz mano tacka 1995 metu bet 14 metu juo vaziuoju ant LPG ir nenoriu atsinaujint visiskai, nes
labai tenkina savybiu derinio santykis su eksplo islaidom.
LPG yra maziausiai tarsus kuras is triju. True? Pridedu pav. is maps.lt su standartine ju paciu
nustatyta metodika, kaitaliojau tik kuro rusi. Mieste tokspat santykis - LPG bytina kitus du
iskastinius.
Tai as ekologiskiausias, nors auto kaina jau panasi i tuos 400e, o gal ir zemesne.

Del sluoksnio - ok, tebunie is zemiausio, jei jau tokia pigia auto vairuoju. Bet kodel is manes ir
ja kazkas nori atimt?
Pisau as klausimo nepatoguma, noriu kd kazkas ten atsakytu uz savo toki bazara ir ketinimus. Arba
pagristu ir irodytu.