Tema: Re: 20 eur
Autorius: Sail
Data: 2019-07-24 16:06:11
Azoto oksidai problema, del ju dyzelius smaugia. CO2 visai ne prie ko. 
Amerikoj del to juos ir pagavo.

Dar budavo smulkios suodziu daleles, bet su dpf'ais tai kaip ir isspresta 
daug maz.

Jei neklystu, tai senuose dyzeliuose, mazejant kompresijai mazeja ir azoto 
oksidu kiekis (bet dideja smulkiuju daleliu, t.y. dumingumas)

Tik nesuprantu, xuli ant lengvuju taip uzsisedo, o sunkvezimius ir kt 
didelius variklius turinti transporta pamirso.


"Invertuota panda" <fake@iname.com> wrote in message 
news:qh9jhq$565$1@trimpas.omnitel.net...
> On 7/24/19 10:10, Teisybes Dele wrote:
>
>>> Tai kad ner tokio bziko. Jurpe blogai ne zyzelis, blogai apipisinejimas. 
>>> Kada bandoma uzdirbt deklaruojant viena, o realiai pardavinejant kita. 
>>> Vat su tuo ir kovojama.
>>>
>>
>> buvo banga uzejus "dyzelis=vezys", uzdraust, sunaikint.
>> po to truputi reabilitavo dyzeli, bet "osadok ostalsya".
>
> O kada cia taip buvo? Kazkaip praziurejau. Kol kas buvo tik banga, kad 
> daugelyje miestu centru pazeidziamos ekologines normos, o zyzeliuose 
> realiai neveikia visi tie filtrai.
> Todel eme juos draust, nes kitaip nera kaip mazint tersalu kiekio.
>
> Jei realus parametrai butu bent panasus i deklaruojamus tai visas tas 
> xipishas nebutu kiles.
>
>> apipisinejimas atskira tema
>
> Bet esmine. Didziausia zyzleus problema tame, kad niekas negali buti 
> tikras ar gamintojai iki siol neapipisineja ir ar rytoj nebus uzdrausta su 
> jais ivaziuot i centra. Skandalai vis islenda iki pat siu dienu.
>
> Imerkus tarkim 60keur i koki nors bnv3 ar C-klase po 3 metu nebegalet 
> ivaziuot i miesta biski ciulpia, tame tarpe ir likutines vertes atzvilgiu.
> Todel ir "osadok ostalsya", niekas nenori buti "krastinis".