Tema: Re: 20 eur
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-24 09:28:20
Pradziai tai gal tu duminanciu kontrole reiktu padaryt su pvz kokiu 500e
minimalia bauda ir TA atemimu. Manau butu kazkoks rezultatas.

O siuo atveju, tai bus tiesiog eilinis pasipinigavimas, kuris absoliuciai
nieko nespres. Nes nu vistiek man pigiau dyzeline kiaule su visiskai zinomom
jos problemom ir papildomais 100e per metus, negu pirkt fiesta, kur neaisku
kas islys. Arba ta fiesta nusipirkus galima uzcipuot ir isvis niekad ten
nieko neremontuot kol vaziuoja, nes kaip automobilis vistiek vertes nelabai
turi ir galutiniam rezultate tu dumu bus dar daugiau.