Tema: Re: 20 eur
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-07-23 16:15:12
Nuvaziavo skvernelis i Vokietija, vietiniai politikai jam pakniso prota,
kad reikia skatinti pirkti hibridus (aka paremk vokieciu auto
ekonomika), tas grizes pagiedojo patenktinas, tuo ir baigesi skatinimas.
O dabar reikia grizti prie realiu europos komisijos reikalavimu.

Gautusi i sudo kruva imesti kelias citrinas ir tiketis, kad kvapas
pasikeis. Ne. Reikia pirma sudo kruva iskuopti, paskui citrinas delioti.

--
-
Petras Jurbarkas