Tema: Re: Vilnius - Kroatija
Autorius: ejs
Data: 2019-05-29 13:28:38
2019-05-29 09:43, Andrius rašė:
> Kaip daugiausia vaziavusiam is atsiliepusiu - vaziuoti Varsuva -
> Katovicai - Brno - Viena ir toliau: ar vaziuot zemiau, per Slovenija, ar
> Filachas - Udine ir zemyn?

Pirmu variantu, Maribor apvažiuočiau nemokamais keliais ir link Zagrebo,
vis tiek Kroatijoj už kelius sumokėsi.

Antru variantu, kelio link Villach dalis mane buvo užknisusi: 2 juostos,
eismas gan intensyvus, kelių ženklai, kitaip nei pas mus, galioja ir už
sankryžos. Tik ar važiavau A2, ar S6 - nepamenu :)
Po to iš Udine važiuoju E55 - SS52 / 110 (AT) - 100 - A10 - A1 / E60.

Važiuojant link Bolzano bandžiau ir E60 - E45 - E45 / A13 / A22 (IT),
bet Brenner pass papildomai mokamas. Ieškant nuotykių galima apvažiuoti
182/SS12(IT) ar SS508.

> Mokamuose keliuose vinjetes pirkt ivaziavus i sali ar postai stovi?

It depends. Slovėnijoj- vinjetės, Italijoj - už kilometrus išvažiuojant,
Kroatijoj - nepamenu.