Tema: Re: Vilnius - Kroatija
Autorius: Edo
Data: 2019-05-27 23:25:03
Antra Velyku diena vaziavau i Varsuva. 15 km pries prasidejo toks judantis kamstis. Abi juostos judejo antra pavara tuos 15 km, tik privaziavus nusukimus link centro pradejo sklaidytis. Bet tikrai daug geriau negu anksciau.

Uz Varsuvos labai bjaurus duobetas kelio ruozas buvo netoli Czestochowos jei link Katowicu vaziuojant, o dabar dar ir kelio remontu daug. Ir dar - ivaziavau i Slovakija pro Zywiec'a, tai Slovakijos puseje (Cadca) kamsciai dideli buna. Bet sestadieni vakare gal jau butu normaliai. Cia jei butu noras nesivadovaut google maps ir pro Slovakija prasukt :-) As visai svarstyciau varianta pro Bratislava ir Vengrijos krasta kabinant...

E.

--
Free News Reader
http://put.hk