Tema: Re: Vilnius - Kroatija
Autorius: alm
Data: 2019-05-28 16:14:59
taigi visada yra tarpinis variantas - ten į kokį Treviso galima Ryanairu
4 už 500 ar mažiau suskraidyt, tada nuomota mašina tik pusdienis kelio
bus (iki Kroatijos sienos 200 km).

bet aš tai sakyčiau neverta taip, ten žmonės iš tikrųjų važiuoja
tiesiog, kad arčiausiai iki šiltos jūros važiuot, na ir dar, kad galima
pas bobutę apsistot kaip jaunystėj Palangoj įprato