Tema: Re: Vilnius - Kroatija
Autorius: Dovydas
Data: 2019-05-28 14:07:27
o galit nupasakot kur ten daugmas varot ir ka veikiat? cia as rimtai :)
girdziu, kad zmones vaziuoja, bet neteko dar lankytis Kroatijoj.
Gundausi.. :)

dabar grubiai primeciau, kad roudtrip'as VNO - Dubrovnikas (su LOT'u per
WAW) 4 asmenim ~1-1.2kEur, tai su masina kazkaip panasiai man gautusi
(bendzas, nakvynes, paest, keliai..). Ar ten gerai savo auto turet?