Tema: Re: Padidinto pravazumo auto rekomendacijos?
Autorius: DJ
Data: 2019-05-21 10:06:54
Na Subaru outbacko (MK IV)/foresterio (MK III) zyzelio neatmesčiau.
Bent jau outbacke nuo 2011  metu jau eina upgradintas motoras kuriame 
alkūninis nelūžta. Aš pats tokį outback'ą naudojų. Tik kai perki reik 
pažiūrėti WIN kode 10-ą simbolį - jei "B" tai jau "teisingas" variklis. 
Aišku su DPF'o užsikimšimu išlieka bėdos, tai du keliai arba pjauni, 
arba pili Wynn's DPF cleanerį (18€) kas 2500-3000 km. Bendroje sumoje 
ekonomijos nelabai gaunasi, bet kadangi mašina tenkina nesuku galvos.
Outback'o prošvaisa yra aukštesnė nei XC70: Outback - 20 cm, XC-17 cm. 
Xtrailas MK1 - 21 cm, bet ten galinis duslės bakelis dar sumažina prošvaisą.
Pravažumas outbacko bet jau man žiauriai limpą, kadangi pačiam tenka iki 
sodybos važiuoti ir pažliugusiais lauku keliukais ir pusnynais žiemą - 
eina kai tankas, įvertinus, kad tai ne visureigis.
Foresteris yra trumpesnis bet aukštesnis tai turėtu pravažumas būt 
geresnis nei outbacko, salonas toks pats imprezos.

Jei dabar rinkčiausi tai matyt Outback'ą dyzelį vel su mechanine 
(automatai jau su CVT deze man atrodo) arba Jeep Grand Cherokee

DJ



2019-05-18 01:33, fenix rašė:
> reikia ideju sekanciam automobiliui. reikalavimai ir naudojimo pobudis
> mazdaug toks: buvo naudotas xtrail pirmos generacijos - mire po
> 100-150kkm+, tada buvo naudotas ML mersas, pats pirmiausias, irgi
> 100kkm+ nuvaziuota. dabar "kazkas stipriai kala" variklyje. pats savo
> akim nemaciau ir negirdejau, bet panashu i polnyj pzdc.
> 60% naudojimo laiko - kasdienis vazinejimas provincijoje i darba, i
> parde ir pan, 30% - uzmiestis, trasa, rajoniniai keliai, 10% -
> traktoriaus provezhos, purvynai, priekabu tampymai, bilekokio slamsto
> vezimas bagaznike atlenkus sedynes, pravaziavimas iki nutolusios
> sodybos, mishko, lauko bilekokiu metu laiku, pravaziavimas pro apsnigta
> vietini keliuka iki keliu valymo tarnybos ir pan utilitariniai dalykai,
> 4wd situaciju uztenka. iki tol tureti egzemplioriai kosmetiskai
> nukentedavo, bet funkciskai gerai tarnavo.
> smulkmenele: turi but dyzlius, tai tokie akivaizdus kandidatai, kaip
> outback ir forester - deja, atkrenta :/
> 
> trumpai reikalavimai:
> -didesnis uz B klase, tai jimny ir pan liliputai irgi netinka. 4-5 durys.
> -veikiantis 4wd/awd. px ispildymas, reikia, kad davaziuotu iki tasko per
> pazliugusias vezhias ir atgal. 2wd ten kur vaziuojama sekmingai
> klimpsta, tikrinta ne karta ir ne 10.
> -pinigu nedaug, gal 8k, gal 10, gal 12, priklauso nuo situacijos.
> realiai orientuotis i 8 pradziai...
> -bent jau kolkas svarstomas dyzelis.
> -utilitarinis, bet toks, kad galima butu 200-300km nuvaziuot vienu ypu
> neisuziant smegenu. ten tokios urban legendos su kaukianciais
> reduktoriais, kaip ford maverick neochen', greiciu ir pagreiciu
> nereikia, bile riedetu, didesnio greicio kaip 130 nebus.
> -adekvacios islaidos kurui ir remontams, prieziuros tures max tepalu
> keitima laiku. apie tokius stebuklus, kaip visu kitu skysciu pakeitima
> ir kazkoki vaziuokles tvarkyma kol akivaizdziai nebilda - net
> nesvajojama. taigi, turi but nelepus.
> -tinka tiek AT tiek MT.
> -pgaminimo metai, priklausomybe religijai ir kt dalykai - nesvarbu.
> 
> kokiu ideju turetu forumiukas? aciu uz izvalgas, galima ir konkrecias
> auto su konkreciu motoru kombinacijom.
> 
> aciu!
>