Tema: Re: Padidinto pravazumo auto rekomendacijos?
Autorius: DJ
Data: 2019-05-21 09:48:20
Aš kai domėjausi prieš kelis metus berods 3 kartos XC70 (kur nuo 2007
metų) tai rusai sakė kad nelaiko prie galinio tilto esantis elektronikos
blokas kuris "pajunginėja" galinį tiltą. Esmė kad jis ten stovi kažkaip
pakankamai atvirai ir visi purvai/druska eina ant jo, ko pasekoje
korozija "sugraužia" visą elektroniką. Va tokai legenda.

XC70 antro kartos -kiek žinau automatas failinis jau iš gamyklos važiavo
su 100k km resursu. Dyzeliams išiminėja kolektoriaus sklendes lygtais,
nes jos megsta pabirti ir tada jau tik variklio kapitalinis.

Va tokios legendos.

DJ