Tema: Re: Kiek mazdaug kainuoja paletes transportas is LT i DE?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-24 00:18:17
On 4/23/19 21:26, eSSas wrote:

> Pamiršt gipsines:
> https://www.ermitazas.lt/Statybines-medziagos/Statybines-plokstes/Pluostinio-cemento-plokstes/Cemento-drozliu-plokste-CETRIS-10-x-1250-x-2600-mm-134764.html

Tokias ir turejau omeny, jos vokietijoje kazkodel vadinamos "Gipsfaser".
Ir ju vistiek reiks 2 sluoksniu su bent 5cm perdengimu kad normaliai
sujungt ir nejudetu per siules. Kaip pvz cia gatavai is fabriko:

https://www.obi.de/baustoffhalle/gipsfaserplatten/fermacell-trockenestrich-element-20-mm-x-1-500-mm-x-500-mm/p/6712178

> Jau gali įsijungt laikmatį ir stebėti, kada pradės išeiti. Daugmaž pas
> visus perfekcionizmo bangos ne tik užplaukia, bet ir išplaukia - kuo
> tobulesnės tobulybės siekiama, tuo greičiau.

Perfekcionizmas ar ne bet "braskancios" grindys uzknisa. Viena tokia
dovanele antram aukste jau turiu, dabar galvoju kaip cia su minimum
hemarojaus ir pinigu gelbet. Psheku chalturscikai supjauste grindu mase
kad paklot elektros laidus ir po to uzpyle betonu. Blogai tik tai kad po
grindu mase gyvena akmens vatos sluoksnis, o po pseku betonu - ne.
Einant girdisi kaip per siule trinasi, nes vienas kvepuoja o kitas ne.
Tai vat dabar ir svarstau kaip gydyt. Visa grindu mase lupt kazkaip
nestovi, pseku betona krapstyt irgi, nes po juo laidai. jauciu pjausiu
su bulgarke ir paliksiu tarpa. Dar kokio silikono ivarysiu kad neplaukiotu.
Viltis kad ant virsus paklojus kamsti ir parketlentes brasket nustos
kazkaip nesiryztu.

> Akivaizdu, kad jie dirbo kaip išėjo, o tu gyvenai su tuo, kaip jiems
> išėjo. Ir berods nenumirei?

As ten negyvenau. Gyvensiu kai padarysiu taip kaip reikia tam kad
nenumirciau :)