Tema: Re: Kiek mazdaug kainuoja paletes transportas is LT i DE?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-23 22:10:14
On 4/23/19 11:16, eSSas wrote:

> 1cm plokste, kuri islyginama 0/1 cm storio bileko sluoksniu. Ant
> plokstes (ne kabancios, suprantama) parketlentes gula idealiai.

Plokstes (pvz fermacell) siaip min 2cm, ten 2 suklijuotos 1cm storio
gipso pluosto plokstes.
Arba 1.25cm jei norisi, tada bus 2.5cm. Arba gali klijuot pats jei
norisi, bet vistiek reikia 2 sluoksniu po 1cm. Dar apacioj pagal
reikalavimus minimum 1cm pabert.

Zodziu gaunasi biski daugiau nei 1cm. O tada jau atsiranda reikalu, nes
kelt reikia ir visur kitur (dar +30kvm) beigi nebeatsidarys terasos durys :)

> Tau paciam kognityvinis disonansas nekyla, kalbant apie "...ne tam
> skirtas..." ir cia pat "...pagal spalva cemento ten minimaliai..."?
> Buk biski paprastesns, neissiskirk is statybioru minios ;-)

Statybiorai turi toki legendini posaki: "ne man cia gyvent". Man taip
paptastai neiseina.

O siaip tai del esamu grindu sunku ka pasakyt, betonuotojai jau senai po
velena.