Tema: Re: Kiek mazdaug kainuoja paletes transportas is LT i DE?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-23 00:07:08
On 4/22/19 22:18, eSSas wrote:

> O tokie poreikiai ne cementinėm plokštėm ant grindų sprendžiami? Ir su
> išlyginimu nebus tokio vargo. Ant jų plytelės klijuojasi su švilpesiu.

Kaip isivaizduoji plokste kuri vienoj vietoj 2cm storio, o kitoj 1cm? :)
Juk lyginsiu nuolydi. O siap tai man tik parketlentes paklot,
reikalavimai minimalus. Bet nesinori kad suskilinetu ir imtu brasket
vaikstant.

> Hemoro mažiau, jei tai problema - tada bėda. Dar didesnė bėda būtų kalt
> pagrindinę masę pačiu pigiausiu skiediniu, o viršų išlygint prabangiu
> išlyginamuoju. Irgi per paprasta?

Skiedinys tipo netinka, nes plonas ir siaip ne tam skirtas. Tokiem
deklaruojama min 4cm sluoksnis. Ir po apacia kazkoks juokingas 60 metu
senumo smelbetonis su xzn kokiais priedais. Gal kalkes, gal dar kas,
pagal spalva cemento ten minimaliai. Gal sulips, o gal ir ne. Is bedos
pilciau elastiskus plyteliu klijus, bet cia jau prasideda visokios
pornografijos kuriu noreciau isvengt.