Tema: Re: Apie A6 C6 variklius
Autorius: Kurmis
Data: 2019-04-23 20:15:56
tai esme kad visi tie fsi ir tfsi linke i tepalo problemas. Nepasireiske 
teigiamu ispudziu del prieziuros. Plius dabartines grandines, kurios neretai 
nuo 100k km pradeda kelt problemas.
milijonas davikliu, faziu keitimo zvaigdes ir kita fignia.
K

"Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
news:q9mkcu$s22$1@trimpas.omnitel.net...
> nu nevisai. tas pats 2.0 tfsi - labai zjb variklis jei nepasireiskia 
> tepalo problemos - ir ekonomiskas, ir valina.
> 2.4 - ryja daugiau, valina prasciau. 2.8, 3.2 fsi - irgi panasiai, benzina 
> siurbia kaip dideli, vaziuoja neypatingai lyginant su dyzeliu - 3.2FSI ir 
> 3.0 TDI 0-100 laikas praktiskai tas pats (6.9-7.1sec priklausomai nuo 
> versijos, TDI pirmu metu atsiliko 0.1-0.2sec, veliau susilygino - 
> https://www.autoweek.nl/auto/44518/audi-a6-30-tdi-quattro/ )
> Nu ir visi V6 (2.4-3.2) remontuojasi komplikuociau, lyginant su i4 
> atitinkamam kebule. 3.0tfsi kaip ir zjb, bet ju mazai ir kaina greta S6, 
> tiek nauju buvo, tiek naudotu.
>
>
> "Kurmis"  parašė naujienų news:q9i3l7$aki$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kad sitam kebule sudeti tokie benzai, kurie buvo labiau bandomieji, nei
> garantuoti variantai.
> vieni labiau beda nei kiti, bet is esmes vykusiu taip ir nepamenu. nuo 
> 2012
> pradejo pripazinti savo klaidas konstruktoriai, bet ir tai vangiai ta 
> dare.
> K
>
>