Tema: Re: Apie A6 C6 variklius
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-04-22 00:51:59
 > tai kas bus jei benze miegosi, svyto sapalionių čia prisiklausei?

Labiau gal bendrai interneto, kad dyzelyje CO yra daug mažiau.

 > O kas link touranų, tai kas tarpo jų ir pasato bendro?

Pasatai ir Touranai su kuriais susidūriau mažai kuom skyrėsi iš vidaus -
nors vienas šeimamobilis, o kitas labiau verslo klasės su visokiom ten
odinėm kėdėm, abiejų salonas nesuteikė man kažkokio premiumo jausmo..
Pasatas gal tik stengės labai, bet kaip su tom teslom - gražu
pažiųrėjus, nemalonu palietus. Gal man pakliuvęs pasatas visgi buvo ne
su visom varnelėm.