Tema: Re: @utosai sensta
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-18 19:47:58
Nu tai aš ir buvau tas bambeklis, "pyzdinkit į supermamas" (tada dar nebuvo
tokio grūpso).
Aišku, man buvo lengva, nes jau buvo uždarytas fabrikėlis. Nu bet
snargliavimasis susilaukus palikuonio vyriškam grūpse tai yra grūpso
degradavimas.

O viską damuša, kai patampa pagrindinė masė "saugiais" vairuotojais. Nu ir
pizė.

Krč labasrytas, kiek čia tų petrolheadų liko?