Tema: Re: @utosai sensta
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-03-18 22:23:46
daug nekainuoja, jei spalvos ir komplektacijos ypatingos nesivaikyt. del
puvimo reik perkant ziuret, kad nebutu pradeje put ir nelaikyt
neventiliuojamam garaze, tada bus ok. genda daug, bet daugelis daliu
kilogramais pardavinejamos ir yra daug info kaip ka taisyt. nuvertet nelabai
jau yra kur. tepala pirkau uz 3.21e/l (pigiausias pilnai sintetinis su
visais ten sertifikatais), tai nlb matau skirtumo ar 4 ar 7l ten to tepalo.