Tema: Re: @utosai sensta
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-18 20:26:06
pochuj. Kai rinkausi MB, tai buvo filosofija "jei MB, tai dyzelį", nes MB
dar nuo agurko laikų dyzeliuose stiprus.

Tu tai vabščie davatka pasidarei, amžini dėjavimai dėl dūmų, kad vaikus
aptaškė. Nieko nepadarysi - amžius.

Beje, labai zjbs variantas galingas dyzelis: važinėji +- sąnaudos proto
ribose, bet tapkę pystelni ir prie sėdynės prispaudžia. Ir MB V8 pizdiec
kaip man patiko: galios diapazonas nesibaigia ties 100 kmh, gali nuo 60 iki
160 irgi per (nu ne per 7) gana greitą laiko tarpą pagreitėt. Ideali mašina
lenkimams, reik mėgautis kol kodekas neuždraudė lenkimų.