Tema: Re: @utosai sensta
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-03-19 18:27:16
> Tai objektyviau nei "o man atrodo" lyginant skirtingas auto.

is mano perspektyvos tai niekaip neobjektyviau, nes vieni skaiciai paimti is
oro, o kiti is praktikos. plius isskirscius tas gamintojo deklaruojamas
sanaudas i miesta ir uzmiesti jau priartetu ir prie mano varianto. dar aisku
galimas variantas, kad dyzelinis variklis labiau tinka butent mano
"vairavimo stiliui".

> Galima gaisti laika ieskant daugiau saltiniu, bet tas skirtumas tarp benzo
> ir dyzelio bus arciau 20 proc nei "dvigubai".

mano praktika rodo kitaip.

> Del daliu dar reiktu purkstukus, kuro siurblius, akumus paskaiciuoti kur
> brangiau.

dyzelio purkstukai po 35e, bet nereikejo dar, siurblius teko restauruoti,
bet irgi gan papigiai, tai neatsimenu uz kiek, akumai praktiskai tokie patys

> O dar tradiciskai didesnes ridos pas dyzelius.

dapista varianta galima rast ir benza ir dyzeli

> O dar kainos kyla palengva dyzelio santykinai su benzu ir panasu, kad kils
> daugiau.

kai reikiamo kuro kiekio kaina susilygins su benzu, tai bus pz, bet kolkas
tai dar toli grazu iki to

> Nu ir barska jie vistiek garsiai.

nu barska

> Siulau suvazineti ta senoli ir ziuret jau i benzus pradet.

siai dienai jauciu kad suvazinejes ziureciau vel i panasu senoli