Tema: Re: del A2
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-12 17:18:17
"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:h5uiia$rum$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>
> Tai kai toks ahujenas autoritetas pasake tokia fraze - kokiu dar gali
> klausimu kilt? Tik pyst - ir jau masina kitoje klaseje

ne, tu nesupratai, klasėj kitoj ji negali būti vien dėl savo dydžio ir kitų parametrų,
dėl to ir sakau: įsivaizduok. čia tam, kad tolimesnė eiga sklandžiai vyktų, nes kol to neįsivaizduosi,
nieko nesuprasi.
o va kai įsivaizduosi, tavo vaizduotė nupieš A2 esančią aukštesnėje klasėje,
apžiūrėsi gerai jos detales, mazgus, izoliaciją, surinkimo kokybę,
tada žvilgtelk į šalia kitą mašiną, kuri aititnkamai ir yra tokia, kokiai
klasėj priklauso.

> Kiekvienas pats sau reka autoritetus. As tai labiausia pasitikiu savo
> nuomone, o kai neturiu galimybes pamatyti/panaudoti/isitikinti - tik tada
> dairausi autoritetu

tai kam tu tada dar kažko klausi, jei tik tavo nuomonė tau įdomi?

> O ple... nu ir kaip, pastatei?

nu kaip ką.
kuo jaunesnis žmogus tuo lengviau priima naujoves, atitinkamai ir naują teiginį.
kuo labiau sustabarėjęs (ne visada tai nuo amžiaus priklauso, bet dažniausiai),
kaip ožys įsikibęs savo "tiesos" ir nė krus, nors malkas ant jo tašyk.
aišku liūdna kažkiek matyti, žinant kad pagrindinai vien dėl tokios savybės
uždėtas setinguose žmogaus amžiaus toks trumpas ribojimas
(kad nestabdytų žmonijos vystymosi).

> Tai aisku geriau narkosint prie moniko

su tavim gi šneku.
o tu tai vietoj "pasitarti su autoritetingu žmogumi" pavadini "narkosint".