Tema: Re: del A2
Autorius: Rusla
Data: 2009-08-12 17:11:22
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h5uhuk$r7o$1@trimpas.omnitel.net...
> nesakiau, tik paklausiau ar žinai, va jei pasakytum kad žinai,
> pasakyčiau, - tai įsivaizduok, kad A2 yra aukštesnės klasės,
> nei dabar yra. Dar kyla klausimų kuris gresnis?

Tai kai toks ahujenas autoritetas pasake tokia fraze - kokiu dar gali
klausimu kilt? Tik pyst - ir jau masina kitoje klaseje

> ne tokioj autoritetingoj vietoj perskaičiau kaip aną tiesą.

Kiekvienas pats sau reka autoritetus. As tai labiausia pasitikiu savo
nuomone, o kai neturiu galimybes pamatyti/panaudoti/isitikinti - tik tada
dairausi autoritetu

> nežino ką kalbą, tai tenka į vietą pastatyt.
> žinau aš tokius dėdes - vienas paėmė pravažiuoti moteriškės mazdą 6 ir
> po to pareiškė, kad visos mazdos 6 gaidys, kelio visai nelaiko,
> kitas daužytą mašiną pamatęs nusprendė, kad visos tos markės
> rudyja per bagažinės dangčio vidurį.

O ple... nu ir kaip, pastatei?

> nu o ką, dabar atostogos mokykloj, tai negi eisi dirbt.

Tai aisku geriau narkosint prie moniko