Tema: Re: del A2
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-12 17:00:52

"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:h5ugut$pqj$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message

> Taip, nes pats pasakei, kad A2 aukstesne klase, nei c30

nesakiau, tik paklausiau ar žinai, va jei pasakytum kad žinai,
pasakyčiau, - tai įsivaizduok, kad A2 yra aukštesnės klasės,
nei dabar yra. Dar kyla klausimų kuris gresnis?

> Tai dabar perskaitai, kad tai netiesa

ne tokioj autoritetingoj vietoj perskaičiau kaip aną tiesą.

> Tai ko issikalineji pries dedes, kurie vaziavo?

nežino ką kalbą, tai tenka į vietą pastatyt.
žinau aš tokius dėdes - vienas paėmė pravažiuoti moteriškės mazdą 6 ir
po to pareiškė, kad visos mazdos 6 gaidys, kelio visai nelaiko,
kitas daužytą mašiną pamatęs nusprendė, kad visos tos markės
rudyja per bagažinės dangčio vidurį.

> Pats zjbskiausias metas - vejas galvoje, visus norisi atpisti ir visiems
> kazka irodyti... px ka, svarbu irodyti

nu o ką, dabar atostogos mokykloj, tai negi eisi dirbt.