Tema: Re: del A2
Autorius: Rusla
Data: 2009-08-12 16:32:11
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h5ufbb$nfa$1@trimpas.omnitel.net...
> ir kas?
> pult raportuot? reik iš pradžių įsitikint su kuo kalbu, nes iš ankstesnių
> pasisakymų
> supratingumu nelabai pasižymėjai. tai dabar pora klausymų, kad suprasti,
> ar verta apie tai su tavim kalbėt, jei jau OKA siūlai.

Jei taip arsiai iskisineji A2 - tai taip, pulk raportuoti KODEL. Nes as
lygiai taip pat gali teigti, kad volvo kokybiskesne, o kai paprasysi
irodymu - sakysiu "tai ka, pult raportuoti?"
Del pasiulymo OKA automobilio - cia buvo humoras, nes is tavo klausimo
supratau, kad juokauji... jei visgi tau tikrai A2 graziausias automobilis -
tada atsiprasau, kad ne taip supratau, ir tuo paciu pareiskiu uzuojauta

> nu jo, matyt neverta.

Nu jo, matyt net nezinai, kaip masinos skirstomos pagal klases

> A2 surinkta ne pagal savo klasę.

Pats sugalvojai?

> o dėl C30 (manau visgi čia turėta omeny C30, o ne S30),
> tai taip - A2 jį lenkia.

O testdraivinai tiek viena, tiek kita?

> o, tai jau pradedi mane suprasti?
> iki šiol tik manei, kad aš keistas, ir kad nesupranti.

Cia is serijos "perskaitau taip, kaip noriu"? Per kuria cia vieta as
"pradedu tave suprasti"?! nori pasakyti, kad tau tikrai 18?