Tema: Re: Kod?l vyrauja dyzeliai
Autorius: svyt
Data: 2019-01-29 13:09:09
Galima ir vyta perkalbet, bet faktais ar pavyzdziais. ir tai turi
 but nenunikalus atvejis 1 is milijono. Vaikystej (gal 10 metu
 buvo) maciau kaip sunkvezimis ivaziavo i zigulio gala (savanoriu
 prospekte, ties pirmu sviesoforu nuo kauno vaziuojant) ir zigulys
 po nedidelio smugio uzsiliepsnojo, is masinos sokinejo degantys
 zmones, kurie poto suzinojau neisgyveno. Tai man kazkaip labai
 strigo, ir nenoriu benzinines juolab dujines masinos ne uz ka.
 Tai kai pasirode dizeliai vienas pirmuju isigijau, ir kai juos
 uzdraus ko gero sesiu i elektrine, nors ji ko gero nemaziau
 pavojinga, kai po avarijos ten viskas uzsitrumpins, licio bankes
 bus padraskytos.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----