Tema: Re: KodÄ—l vyrauja dyzeliai
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-27 12:40:04
Gal mitas, gal kiek tiesos.. Kai 2012 ieškojausi mašinos, aplink VBS
duomenys buvo maždaug tokie - benzistai važinėjo su 8l/100km norma ir
didesnėm benzo kainom, o dyzelistai išlįsdavo "O aš iki klaipėdos su
4,5l/100km nuriedėjau. Kalbam apie tuo metu "nuliovų 10 metų senumo
mašinų rinką). Dar norėjau mašinos, kurioj nesidėtu dujos, kad jei
durnumas užeitu taupyt, nereiktu atsisakyt zapaskės :)