Tema: Re: Kodėl vyrauja dyzeliai
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-01-27 13:35:40
nu nu, tuo metu dar nebuvo 1,2L su uzmautom turbom benzu paplite. Tai su
1,8-2,0L benzu, ant 105kmh vaziuosi su 7L minimum.

5 metai atgal mastymas sakyciau buvo taip - 7L dyzeliaus mieste, arba 10
benzo. O benzas brangokai gaunas, tai dar reiks duju ir daugiau reiks
knistis, stabciot uzpipilnet. Tai geriau dyzelis, kurio dar ir prie progos
papigei gausiu.

Dabar kazkaip ir tu dyzeliu atsikanda su remontais uz brangiai, ir benzai
pradejo mazai imti (neziurint, kas po kapotu).