Tema: Re: KodÄ—l vyrauja dyzeliai
Autorius: bzik
Data: 2019-01-29 09:59:18
o kas sako, kad turėtų? Kiekvienas turi savus atrankos kriterijus ir
prioritetus kam išleisti pinigus.
Iš sovietinio skurdo išaugusioj Lietuvoj, o dabar jaunojoj kartoj labai
daug sprendimų priimami emociniu pagrindu. Racionalus požiūris yra
priešinga pusė. Iš savo pusės žinau, kad kai sprendime daugiau teigiamos
emocijos, pasitaikantys minusai lengviau pernešami.